//
ви читаєте...
Міжнародний інфобізнес

Ділова гра Дельта-Ніксдорф


Ділова гра Ніксдорф Дельта
Розробник: Фонд Хайнца Ніксдорфа
Імітаційна система “Ніксдорф Дельта” – ділова комп’ютерна гра колективного типу, за допомогою якої виробляються і закріплюються навики стратегічного управління підприємством в умовах ринкової конкуренції.
Метою практичних занять з використанням ділової гри “Ніксдорф Дельта” є розробка стратегії діяльності підприємства і її послідовна реалізація. В ході гри учасники активно використовують знання, отримані при вивченні економічних дисциплін: маркетингу, менеджменту, організації і управління виробництвом, фінансового аналізу і ін.
У грі одночасно беруть участь 2-6 команд, кожна з яких здійснює керівництво окремим підприємством. Команда складається з 2-5 учасників, які спільно розробляють маркетингову стратегію і ухвалюють загальні рішення по управлінню виробництвом.
Гра складається з періодів, один період планування і ухвалення рішень охоплює три місяці (квартал).
Підприємство в діловій грі “Никсдорф Дельта” – це складна система, що взаємодіє з іншими підприємствами і державними інститутами. Кожне підприємство виробляє продукцію від одного до трьох найменувань (складність початкової ситуації визначається координатором перед початком гри). Для виробництва продукції керівництву компанії необхідно ухвалити рішення по закупівлі сировини, обладнання, найму персоналу, оптимізувати виробничий процес. Всі рішення, що приймаються в ході гри учасниками, покликані сприяти отриманню найбільшого прибутку і забезпеченню стабільного функціонування підприємства протягом тривалого часу (від 2 до 5 років, залежно від тривалості гри).
У початковій ситуації (період 0) всі підприємства мають рівні умови. Аналіз початкової ситуації складає необхідну частину планування діяльності підприємства на тривалий термін. Управлінські рішення, що приймаються керівництвом на кожному етапі діяльності підприємства, засновані як на даних про зовнішнє середовище (про стан ринку, про конкурентів, постачальників і ін.), так і на відомостях про внутрішні можливості підприємства (про виробничі, фінансові, трудові ресурси). Інформацію про результати своєї діяльності учасники гри отримують з щоквартальної звітності підприємства, після закінчення гри підсумки діяльності підприємств будуть детально проаналізовані координатором.

Advertisements

Обговорення

Коментарів ще немає.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s

Лабораторія громадських медіа #cmlrivne

%d блогерам подобається це: