//
ви читаєте...
Менеджмент і маркетинг, Міжнародний інфобізнес

КЛАСІФАЙД


20 рекомендацій як збільшити дію класифікованої реклами (скорочено)

10 корисних справ

1. Прислухайтеся до ринку.

2. Створіть активну комерційну службу.

3. Проводьте дослідження ринку.

4. Удоскональте роботу служби продажів і платіжну систему.

5. Візьміть на озброєння мультимедійний підхід.

6. Змініть дизайн ваших смуг класифікованої реклами.

7. Удосконалюйте технології.

8. Просувайте себе.

9. Відстежуйте хід бізнесу.

10. Інвестуйте в розділ класіфайда.


10 речей, які робити не потрібно

1. Не робіть ніяких змін, не проконсультувавшись на обох ринках.

2. Не зменшуйте розмірів шрифтів, щоб заощадити на папері.

3. Не дозволяйте рекламодавцю визначати місце розміщення його реклами.

4. Не створюйте незалежний від друкарської версії розділ класифікованої реклами в он-лайн.

5. Не забувайте про сезонні цикли на ринках.

6. Не ігноруйте думки читачів і рекламодавців.

7. Не забувайте поставити себе на місце читача.

8. Не думайте, що розділ класіфайда взагалі не потребує змін.

9. Не думайте, що клієнти самі дійдуть до вас.

10. Не обмежуйтеся простим продажем реклами.

Все сказане вище можна узагальнити у вигляді п’яти основоположних стратегій.

Перше: талант, талант, талант.

Рубрична реклама — це виблискуючий діамант в короні; він повинен знаходитися в руках найкращих, самих новаторських і самих творчих керівників.

Друге: тираж, тираж, тираж.

Неможливо продавати класіфайд, не будучи лідером ринку; у поганих газетах не буває хорошої рубрично реклами. Підвищуйте якість видання, і першими від цього виграють великі і дрібні рекламодавці.

Третє: інтеграція, інтеграція, інтеграція.

Класифікована реклама у пресі і в он-лайн повинна знаходитися під єдиним керівництвом.

Четверте: просування, просування, просування.

Неможливо продати нікому невідомий продукт.

П’яте: інвестуйте, інвестуйте, інвестуйте.

Вкладайте в таланти, в тираж, в інтеграцію і промоушн. Чим більше ви інвестуєте, тим більше стає вам під силу, і тим більше ви виграєте.

За матеріалами журналу «Журналіст»

Advertisements

Обговорення

Коментарів ще немає.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s

Лабораторія громадських медіа #cmlrivne

%d блогерам подобається це: