//
ви читаєте...
Електронна комерція, Мультимедія, Міжнародний інфобізнес

Wave 5: бренди у соціальних медіа


Wave 5 the socialisation of brands – report

З резюме дослідження, с. 68

Соціальні медіа – це неймовірно динамічне середовище. Такі терміни як “друг” і “впливова особа” більше не можуть адекватно описати соціальну активність і взаємодію, які відбуваються серед величезних громад, що зараз створюються в Інтернеті.
Глибоке розуміння потреб споживачів і мотивації є ключем до розуміння реальних соціальних медіа та їх користувачів.
Соціальні мережі стають потужними центрами взаємопов’язаних громад, але це не просто люди, які підключаються в соціальному медіа-просторі. Існує величезний попит на більш соціальні та інтерактивні відносини з брендами.
Майже половина активних інтернет користувачів вже вступила в бренд-спільноти.
Ці громади мають величезну користь від участі у брендах, формування лояльності до бренду, схвалення і продажів.
Розуміння природи соціального попиту кожного споживача, категорії і ринку є ключем до створення успішного досвіду соціальних медіа.

Advertisements

Обговорення

Коментарів ще немає.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s

Лабораторія громадських медіа #cmlrivne

%d блогерам подобається це: